niedziela, 2 czerwca 2013

Dzień dziecka - małego i dużego

Nasz dzień dziecka zakończył się czaderskim występem Małego O., który po calym dniu na nogach postawił na koniec na nogi pół wsi.
Ciekawa jestem co powie jutro Ciocia, bo ryki były ponadprzeciętne. A młody już jechał na oparach, oczka miał jak jednogroszówki, ale dalej chciał grać w piłę.
Byłam w pokoju jak usłyszałam płacz i podniesiony głos Babci U.
Jak się okazało, obaj bracia znowu zaplątali się nogami, z czego jeden miał za długie, a drugi za krótkie.

Próba ściągnięcia obu winowajców na pokład zakończyła się pogłębieniem wyżej wymienionego ryku, płaczem Większego K. i definitywną odmową Babci co do dalszych wspólnych wyjazdów. Sic!


Abebe talłons i Babcia U.

Większy zaczął płakać, że "wszyscy uważają, że on wszystko robi specjalnie".
O Matko z dzieckiem!

Uspokojenie trochę potrwało.
Dziadkowie jutro po śniadaniu wyjeżdżają. Niestety koniec wspólnego wakacjowania.

A i ja miałam dziś okazję poczuć się jak dziecko własnej mamy. Trochę nie na czasie zważywszy na mój "podeszły" już nieco wiek. Brrrr. To rano.

Ale pod wieczór, wracając znad morza (piękna bryza, mgła snująca się po plaży)


tam daleko grupka osób grała w piłkę



pogadałyśmy sobie troszku o książkach.


I tutaj wkleję mój tzw. "stosik" z maja, który tak nabożnie zbierałam ocierając się momentami o logistyczną formułę 1.
Ta górka to zdobycze przywiezione z weekendu majowego z Koła, nabytki biblioteczne oraz efekty szalonych zakupów.
Patrząc od dołu:
1. "Brzydkie kaczątko" i  "Wędrujący muzykanci " - z serii "Magiczna kolekcja bajek" z płytą, na której bajki czyta Maciej Stuhr (to ostatecznie zadecydowało o kupieniu) - zakupione w kiosku w Kole
2. "Czerwony kapturek" - j.w.
3. "Ali Baba i czterdziestu rozbójników" i "O rybaku i złotej rybce" - j.w.

4. Czesław Janczarski "Niezwykla przygoda kapitana Łukasza w państwie motyli" - wyciągnięte z    biblioteczki Dziadków i wywiezione ;)

5. "Tom i Jerry"
6. Mira Lobe " Babcia na jabłoni" - zamarzyło mi się przeczytać po latach jeszcze raz tę książeczkę
7. "Maksio i Dino"
8. Miniencyklopedia "Na wsi" - nr 5 do 8 wypożyczone z biblioteki

9. Katarzyna Enerlich "Prowincja pełna marzeń" - zakup poczyniony w Empiku z myślą o wyjeździe wakacyjnym (nadal w torbie).  Pierwotnie chciałam ją z biblioteki wypożyczyć, ale nie mają.
Tej pozycji towarzyszyło kilka książeczek - rysowanek, z naklejkami dla dzieci swoich i cudzych jako drobne upominki na dzień dziecka

10. "Chustka" - kupiona w księgarni Matras
11.  Virginia C. Andrews "A jeśli ciernie" - j.w. - to miała być część druga na prezent dla Mamy, ale że dostępna była tylko trzecia więc ją wzięłam, ... a następnie na drugi dzień w te pędy przez internet zamówiłam drugą... i czwartą (będą na prezenty dla Mamy z okazji urodzin)

12. Virginia C. Andrews "Płatki na wietrze" -  zamówione przez internet w księgarni Matras, z odbiorem osobistym. Czas realizacji - R E W E L A C J A (piątek zamówione, poniedziałek odebrane, a we wtorek zabrane w podróż nad morze). I o to chodziło!
13. Virginia C. Andrews "Ogród cieni" - j.w.
14. Barbara Kosmowska" Ukrainka" - j.w. (prezent dla mamy na Dzień Matki wraz z nr 12)
15. Barbara Kosmowska "Niechciana" - j.w.
16. Grzegorz Kasdepke, Barbara Kosmowska "Wielki wybuch czyli K kontra K" -  j.w. 
17. Steve Biddulph " Wychowanie chłopców" - j.w.

Oto dlaczego nie mogę kupować przez internet. Jest dużo taniej, ale jak JA robię taki zakup, to ta taniość niknie w ilości.
Czy to schorzenie ma jakąś nazwę?

Cierpi na tym tylko moja głowa, bo muszę obmyśleć miejsce dla nowych książek w mojej bibliotece.

A Moja Biblioteka (oczko w głowie, pierwsza i najważniejsza myśl przy przeprowadzce, to była myśl o regałach na książki) ma "naturalnego wroga". Mojego Kochanego Męża, który widzi w niej źródło energii i zasilania ciepła kominka. Mówi serio, ale wiem że tego nie zrobi ;)


Godzina jeszcze całkiem "lucka" - a za oknem jest "gma". Przyszła znad morza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo lubię czytać komentarze, za każdym razem aż drżę z emocji: a nuż coś nowego się pojawi...

(Aczkolwkiek chamstwa nie zniese ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...